კავკასიის სოციალური მარკეტინგის ასოციაცია

ასოციაცია

  • ნანახია: 4922

CSMA მოდელი ასახავს კომერციული მარკეტინგისათვის დამახასიათებელი ინსტრუმენტებისა და ადამიანთა ქცევის შემსწავლელი თეორიების ერთობლიობას, რათა მოსახლეობის ცხოვრების წესის შეცვლის შედეგად გაიზარდოს მოთხოვნა ჯანდაცვის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე.

CSMA მოდელი ასახავს კომერციული მარკეტინგისათვის დამახასიათებელი ინსტრუმენტებისა და ადამიანთა ქცევის შემსწავლელი თეორიების ერთობლიობას, რათა მოსახლეობის ცხოვრების წესის შეცვლის შედეგად გაიზარდოს მოთხოვნა ჯანდაცვის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე.